Еди Ван Хален подарява китари на ученици

75 електрически китари от личната колекция на Ван Хален ще бъдат подарени на училищата в Лос Анжелис и региона, за да се помогне на музикалното обучение на учениците. Той и благотворителната организация Mr. Holland’s Opus Foundation са се заели да осигуряват материали и ресурси за недостатъчно финансираните музикални програми на обществените училища и ще осигурят китари, за да имат учениците достатъчно инструменти, на които да свирят.

"Музиката е универсален език" - казва Ван Хален - "тя е способна да изрази всяка човешка емоция без нито една дума. Музиката ме държеше далеч от улицата и ме пазеше от проблеми, даде ми нещо лично и скъпо, което никой не може да ми отнеме. В тази тежка икономическа обстановка семействата срещат трудности за музикалното обучение на децата си и аз искам да им помогна. Би било чудесно, ако успея да накарам децата да харесват музиката или дори да я заобичат страстно за цял живот. На мен музиката ми даде много - един чудесен живот - и аз се надявам, че с това дарение ще направя и живота на другите по-добър."



Миналия понеделник Ван Хален направиха премиера на новата си песен "“Tattoo” заедно с оригиналния си вокалист от преди 16 години Дейвид Лий Рот (клипът може да се гледа в YouTube). Парчето е част от новия им албум "A Different Kind Of Truth", който ще излезе на 7 февруари. Последния път, когато Ван Хален са правили студийни записи с Рот, е през далечната 1996г. за песента "Can't Get This Stuff No More", която пък е част от компилацията на групата "Best Of Volume 1".

Източник: /msnbc.msn.com/
Снимка: Wikipedia
-